Bejelentkezés

Kontakt Ujj Zoltán
Telefon 06-30-20-16-765

Börzsöny Terepfutóverseny 45

Útvonal: Kismaros - Verőce - Magyarkút - Szokolya - Királyrét - Nagy - Hideg-hegy - Királyrét - Kisinóc - Kóspallag - Kismaros
- Kismarostól Verőcéig a 12-es út kerékpárútján.
- Verőcére érve a főútról a József Attila utcán a vasútállomáshoz (1. ellenőrző pont)
- Verőce vasútállomástól a piros sáv felmegy a lépcsősor mellett, a katolikus templomot mellőzve, majd leereszkedik a Csattogó-völgy széléhez, ott villanyoszlopon van piros sáv jelzés. Itt nem kell balra fordulni a völgybe, hanem irányt tartva továbbmenni egyenesen (balról mellőzzük a Csattogót, jobbra fentebb a Borbély-hegy látszik). Hétvégi házak közt megy a piros sáv, majd kiér a vasútvonal mellé (Bz, Vác-Balassagyarmat), azt még Magyarkút megálló előtt keresztezi sréhen, majd az új építésű, széles, facölöpös hídon megy át (itt érintve az új piros négyzet jelzést). A híd után a P4 jobbra megy, a piros sáv pedig balra!, párhuzamosan a patakkal, a sarkon jobbra, majd a következő sarkon egyből balra, a patakkal irányt tartva. Egy idő után, az utolsó házat is elhagyva már látszik is a Les-völgyi patak ismét, onnantól annak völgyében halad a piros sáv. Szokolya vasútállomás a ( 2. ellenőrző pont , és frissítő állomás). Tovább a felújított piros sáv jelzésen a királyréti büféig. (3. ellenőrző pont, és frissítő állomás és 15km-es táv CÉL)
- Királyrétről a kék négyszög jelzésen, majd folytatólag a kék kör jelzésen a Rakodóig.
- Rakodótól a piros és kék sáv közös szakaszán a Nagy-Hideg-hegyi turistaházig (4. ellenőrző pont, és frissítő állomás)
- Nagy-Hideg-hegyről a piros sáv jelzésen Királyrétig. (5. ellenőrző pont, és frissítő állomás)
- Királyrétről a zöld sáv jelzésen, majd Kisinóc előtt a kék sáv jelzésen a Kisinóci Turistaházig. (6.. ellenőrző pont)
- Kisinócról a kék sáv jelzésen Kóspallagra, a főút nagy kanyarjáig. (7. ellenőrző pont, és frissítő állomás)
- Kóspallagról a sárga sáv jelzésen Kismarosra, a kisvasút végállomásáig.

Nevezés: Kismaros, kisvasút végállomása, 7.00. - 8.00. (A nagyvasút állomása mellett)
Nevezési díj: 2000 Ft (pólóval 3000 Ft)
Frissítés: édes és sós keksz, szőlőcukor, mazsola, banán, víz, izotóniás ital. Csomagmegőrzés.
Díjazás: Érem, oklevél, emléklap, kitűző, ajándék.
Térkép: Börzsöny turistatérképe.
A táv és szint a turistautak.hu (digitális) térképéről mérve. Szokolya vá. és Királyrét között a piros sáv jelzést 2009-ben felújították, jól követhető.